Wednesday, October 21, 2015

finals

Assalamualaikum.

jerebu. exam. jerebu. exam.
lama lama mood exam aku pun hilang dibawa jerebu fuh

gentle ah rasa taknak exam rasa nak cuti terus do. ye ah kau bayangkan kalau next week dengan jadual exam baru tu tetiba cuti lagi. kelam kabut lagi. susun jadual baru lagi haih. maka kita sebagai pelajar yg berfikiran jauh ni perlu menghentikan exam ini dari terus berjalan zz ah apa aku merepek
pastu serious ah aku rasa kalau kelas fizik tu takde hari ahad haritu, mesti aku stay kat rumah je sampai harini. rabu. takpayah nak mereput kat asrama, takpayah nak susahkan orang tumpang rumah syida. tak, rumah syida tu best jugak senanya since dia pakai unifi kan hahaha memang qada' semua video lah cite dia. kelas fizik tu pun satu hal, kalau faham sampai habis chapter takpe gak. ni dua chapter first je aku faham. yang lain semua masyaAllah rasa cam nyesal je datang. mana tak nya cikgu tu speaking english fluent sangat lebih dari tahap kefahaman aku. zz memang dia ajar f5 je lah cite dia. dengan takdapat bagi tblrn nya, frust dia Allah je yg tahu weh. dah la dah penyek sikit haha spoil gilaaaa

friendly reminding.
weh jangan sebab satu kesalahan tu buat kau taknampak seribu kebaikan. sayangilah rakan anda selagi dia berada di sisi anda (':

;di unprivate atas permintaan mr koala;
pastu private balik sebab malu. pastu, ok dah.
;papehal baju batch aku lagi lawa dari baju kau huhu;

No comments:

Post a Comment