Thursday, December 24, 2015

pusat tuntut ilmu uolss ((ptiu))

Assalamualaikum.
well almost 4 weeks dah tuition cuti ni. serious banyak gila input aku dapat. and this one time really inspired me. like, a lot.

tetiba haritu masuk class lambat pulak lepas habis rehat tu biasala lepak borak tandas dan sebagainya. haha tetiba nak otw pergi kelas tu aku nampak dah budakbudak lelaki kat luar lepak lagi. aku pelik gak apahal relax sangat dorang ni. tetiba nakmasuk kelas takboleh. aku dah polak ah apahal main kunci kunci pintu ni. rupanya cikgu dah masuk class gaiss. aku mampu redha jela duduk kat luar tu dahla dengan masyi je dua orang je pompuan sumpah malu. dahla suruh lelaki ketuk pintu mintak maaf semua taknak, so aku dengan beraninya pergi la ketuk pintu kuat gila sambil bagi salam ala ala makcik nak beraya tu. tapi apa yang aku dapat hanyalah hilaian ketawa daripada lelaki sekalian dan kena palau dgn cikgu. k lantak lah. nak dijadikan cerita, cikgu dari dalam class tu suruh kiteorang ketuk ketampi reramai sambil dia rakam. pehh kat tuition pun ada denda ceni em.

alright almost 2 weeks after that, ruparupanya budak budak ni tak insaf lagi. masuk class lambat lagi. macam biasala, aku dengan masyi. haha tapi kalini ramai sikit pompuan ha kurang sikit malu tu. ok aku rasa ada dalam 10 minit kat luar tu, cikgu pun bagi masuk then cakap la dia taknak bagi kiteorang masuk sensorang since bunyi pintu tu kuat gila mengganggu cikgu nak ajar so dia kasi masuk reramai terus. ha
alright masa tengah nak catch up balik dengan budak lain salin nota, tetiba cikgu letak something atas meja semorang..


"rajin rajin baca ni biar kamu tepati masa sikit." -cikgu abu

deep beb deep.

No comments:

Post a Comment